Che Ta Bawa Pulang Kereta Raya Jenama “Haval” Dengan Plat Nombor RQ2174

Tuah ayam nampak di kaki, tuah Rozita Che Wan dapat berhari raya dengan kereta baru. Memang murah sungguh rezeki Che Ta apabila dihadiahkan sebuah kereta berjenama Haval H2 sebagai penghargaan menjadi duta jenama itu sejak Oktober tahun lalu. Bestnya berhari raya dengan kereta baru. Alhamdulillah.


Tambah menarik, plat nombor kereta Haval ini juga sangat special iaitu “RQ2174′. Ia membawa makna Rozita. Amboi. Memang matching dan sesuai sangat-sangat. Tahniah Che Ta atas hadiah yang sangat istimewa ini. Kata Che Ta:-

Alhamdulillah saya tidak menyangka dapat sebuah kereta dengan nombor pendaftaran nama saya sendiri. Haval bukan jenama asing bagi saya dan saya mengikuti perkembangan kereta itu sejak dilantik menjadi duta. Tentang harga nombor pendaftaran itu diuruskan oleh pihak Haval.


Pastinya sambutan Aidilfitri Che Ta sekeluarga akan bertambah meriah dengan kehadiran kereta baru ini. Apa-apa pun diharap Che Ta memandunya dengan cermat dan berhati-hati. Tahniah sekali lagi kepada Che Ta atas penerimaan hadiah ini. Semoga Che Taw akan terus mengekalkan mutu kerja mantap sehingga disayangi dan dihargai seperti ini.

0 Response to "Che Ta Bawa Pulang Kereta Raya Jenama “Haval” Dengan Plat Nombor RQ2174"

Post a Comment