MENGEJUTKAN.!!! TAK SAMPAI SEBULAN KAHWIN. COCO DAN SUAMI RUPANYA MENIPU DUIT RAKYAT MALAYSIA DENGAN SKIM CEPAT KAYA !!

Di fahamkan, awek yang dikenali sebagai Coco (19 tahun), tak tahu lah coco apa, mungkin Coco Krunch, Coco Chanel, Coco Pops, Coconut, Cocoroach, Cocolano, Cocoboat, Yang semenjak akhir akhir ini viral, dan menjadi artis overnight (celebrity sekelip mata) telah berkahwin dengan kepala besar skim penipu Pegasus Bullion & Owner skim GT Network ini, iaitu Encik Azrin Anas.


ISU SCAMMER Azrin Anas (fake Dato), bekas kepala besar skim penipu Peleburan Emas PEGASUS BULLION dan skim penipu Peleburan Forex GT NETWORK (Azrin Anas adalah tauke).

Dilaporkan oleh unit Mi6 di London, Azrin Anas ini telah melarikan diri ke London dan menetap disitu semenjak skim Pegasus Bullion nya telah tutup sekitar tahun 2014-2015 yang lalu.

Azrin Anas ini kini telah kembali ke Malaysia untuk berkahwin dgn Coco ini. Atas tujuan... cheapskate... untuk mendapat publisiti murahan di atas kepopularan sekelip mata si coco batak ini.
.
Kami merasakan, tujuan Azrin Anas ini berkahwin dengan Coco ini tidak lain dan tidak bukan untuk mendapatkan cheap publicity, atau marketing murahan untuk dia membuat atau melariskan jualan skim penipunya yg baru nanti. (sama seperti drama Safie Illiyas.). Dengar cerita sekarang ni dia tgh buat BTCPIPS (skim peleburan berasaskan Bitcoin). Jaga jaga semua....

Dan apa yang Azrin Anas itu cuba lakukan, telah hampir berjaya. Banyak plak bongok yg jadikan mereka couple itu sebagai viral.
-
Gambar dibawah ialah Private Picture yang di hantar oleh Jebon... yang berbaju hitam semua tu, semuanya adalah bodyguard Azrin Anas itu, punyalah rasa insecure... orang jahat jer macam tu. kah kah kah

Azrin Anas ini bukan lagi Pilot yer... pilot itu kerja dulu dia, sekarang ini kepala besar skim penipu. Harap maklum...
-
TOLONG VIRAL KAN POST INI... AGAR BOLEH COUNTER BALIK CHEAP PUBLICITY MEREKA... DAN SUPAYA ORANG TAHU KEBENARANNYA.

Adoyaii.. Macam-macam masalah betul lah minah bajet ‘hot’ ni timbulkan.. Lepas satu, satu masalah dia buat.. Baru-baru ni jer namanya menjadi bualan hangat dan dikecam, bila didakwa menjadi perampas suami orang.. Dengar kata dia dan pasangannya tu tak lama lagi bakal berkahwin.. ‘Selamat berbahagia’ lah!

Walaupun isu tu menjadi bualan hangat dan dikecam ramai, minah tu buat tak endah dan tak ada rasa malu langsung.. Miss tengok dia masih dok terkinja-kinja mencari perhatian! Tapi Miss bukannya nak menceritakan pasal isu panas yang menghimpit Coco dengan pasangannya tu pun..

Terbaru, Miss dengar Coco sekali lagi dikecam kerana dia didapati menipu duit pelanggan dia.. Tipu duit pulak dah! Sampaikan pelanggan yang didakwa ditipu tu mengamuk dan viralkan perbualan mesejnya dengan Coco di laman sosial.. Berapa banyak yang Coco tipu ek??

U’olls tengok jer lah status dan gambar-gambar yang dimuat naik wanita yang dikenali ‘Dek Lynda’ berdasarkan nama laman sosial Facebooknya tu, dia mendedahkan Coco tipu duitnya.. Miss tengok nilai yang ditipu tu pun bukannya sikit, mencecah ribuang ringgit jugak lah..

Lepas satu, satu perangai buruk ko terdedah yer Coco.. Dah lah perampas suami orang, kini ‘kaki’ tipu duit pulak.. Buruk benor lah perangai! Pada mulanya wanita yang didakwa ditipu tu ingin menyelesaikan masalah tersebut dengan baik, tetapi masalah tu tertangguh sampai sekarang..

Selepas perkara tu lama tertangguh dan sampaikan wanita tu ingin buat laporan polis mengenai perkara tu, tup-tup Coco mendakwa dia pulak ditipu ‘supplier’.. Pandai mengelak yer! Kononnya duit yang diambil tu tak diguna oleh dia kerana diberikan kepada ‘supplier’..

Kalau dah tahu ditipu, kenapa Coco tak berterus terang dari awal jer ek?? Terangkan kepada pelanggan tu baik-baik.. Kalau tidak, tak ada lah masalah ni timbul.. Ini mengambil masa begitu lama baru beritahu kena tipu bagai.. Haishhh!!

0 Response to "MENGEJUTKAN.!!! TAK SAMPAI SEBULAN KAHWIN. COCO DAN SUAMI RUPANYA MENIPU DUIT RAKYAT MALAYSIA DENGAN SKIM CEPAT KAYA !!"

Post a Comment